About Me

My photo
Sri Aman, Sarawak, Malaysia
WELCOME TO MY LIFE....ITS ALL ABOUT ME AND THE REST OFF MY LIFE...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 18, 2010

about my self

speak malay ==> aku masih jugak hairan dgn keadaan sekeliling ku..dah mcm2 perkara yg berlaku semenjak,dua menjak,3 menjak nie..hahaha...well,sakarang my love,norfazeryn telah kembali seperti biasa semula...riang seperti mana ku mula2 mengenali diri nya dahulu...nk citer lah sikit...masa aku kenal dia,kita org sama2 dlm krisis rumah tangga..hehe..dia dgn balak nya,aku dgn cingkaro ku dulu...dari situ lah cinta aku dan si dia berputik...cewah...dh mcm drama bersiri lah pulak...bapak aku baru je balik dr Umrah ..Alhamdullillah..semua nya berjalan dgn lancar...kak ngah aku sekarang dah mengandung 2 bln.. Syukur lah...hehe..

No comments:

Post a Comment